Malin här , har inte skrivigt på länge <33

oj jag har inte skrivit på 3 måndar <33
jag har 2 andra bloggar så jag har skrivit på dom <3
men nu ska jag börja skriva på denna <3
Japp imorgon har jag ett stort musik prov så jag ska snart sätta mig och plugga
mina desig (STAVNING) är väldigt gammal <3
Ja imorgon ska evelina sova här kulKul <3
Och sen ska jag tränna innebandy träning
på lördag ska vi på rally så jag missar fotbollsträingen (De är fett tråkigt))
men jaja nu ska jag dra ska sitta lite mer sen blire Plugga
Puss <3
www.allemalin.bloggplatsen.se
www.larsenmalin.blogg.se
kolla mina andra bloggar också



Så här ser jag ut nu <333


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är bäst! Hoppas du får en bra helg..

2011-02-11 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0