HHelluu .. <3

HHeejj , har jätte dålig upptadering ... Har varit jätte mycket med malin f så har inte varit inne på darton så mycket..
Just nu pratar man med skinkan på Skype Haha .. Idag var vi på IP och spelade fotboll .. Asså de var så jävla kul och dom som var kvar sisst är fan bäst och de är Malin J , Elin S , Benjamin S , Gustav j och Albin M ..
Imorgon blir de folkrace i Sala , de ska bli kul .. Brosan Emil och mamma ska köra , Hoppas de går bra för dom .

Jag har en sak till att berätta eller ganska mycket ..
Jag är kär i en annan nu .. Jag har värkligen insätt att han är den rätta .. :))
men jaja .
Idag i skolan var de Storsamligen var med 2 gånger .
Sjöng med min kusin ida h de gick jäättte bra .
Andra gången sjöng jag meed Malin f ochh sandra L de gick sådär ..
Men nu ska jag kolla min FaceBook :)))
Pussohej <3
PÅSKLOV !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0