helluu , SOMMAR ..<3

Hejsan .. jag vet att jag gör dåliga uppdateringar .. men jag har värkligen inte haft tid .. jag har gjort saker hela tiden så jag nästan har glömmt bort vad jag har gjort .. nu är jag hs min kusin ida och albin jag lånar albins dator .. den är fett seg men den duger .. ida sitter på hennes dator och skriver på hennes bblogg haha .. :)) Jag är tsm med filip larsen och jag älskar han mest av allt hihi :)) de är fett varmt ute ((skönt)) .. jag har lärt mitt att cykla utan 2 händer de är fett änkelt ..  men jaja .. imorgon ska man kolla på ösk med Moa k och kanske Emma och Evelina .. ska bli fett kul .. <3
och på fredag ska man gå på bio , fett najs .. jag saknar filip <3
men jaja hejdå
pussohej <3

PS. De känns som sommar <3


Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2011-04-27 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0