hej nu ska jag börja skriva

heej alla mår så dåligt så har inte orkat skrivit
jag mår inte så bra för min kille gjorde slut för att han
vart ihop med min kompis sen har någon av min kompis
sagt till albin att jag har mensen så är ledsen över de också
sen har en dödt som jag känner väldigt bra
väldigt tråkit!!!!!

men idag har jag varit hos farmor rätt roligt
bada i 12 grader och det var jätte kallt
sen åt vi god mat

sen imon ska man va med emem och martin sen
en till tror jag!!

kram på er hoppas jag mår bra imon<33

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är stark gumman, stå på dig! Jag älskar dig. Snart ses vi

2010-05-30 @ 21:19:58
Postat av: Linn :)

men Albin visste inte det han sa bara att han skoja. Så han vet inte det men alla som kollar på din blogg kommer veta det för du skrev det på din blogg att du har det ?!

2010-05-31 @ 18:17:34
URL: http://bbaralinnzan
Postat av: malin w

de skiter jag i de är normalt

2010-06-02 @ 19:01:01
Postat av: Jossanlund

FinFin blogg



Checka min



www.jossanlund.devote.se

2010-06-02 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0