MATTIAS,FELICIA,JESPER,LINN E OCH JAG

tjaa alla bloggare<33333
asså varför gjorde du så jag fattar inte VARFÖR!!!!
fan vad jag mår dåligt snäll pl skärp diig!!!
asså fan vad tur att jag har en bra killkompis just nu som
heter mattias och .....!Asså kolla här jag och linn e skulle sova i
vår husbil men vi köpte ingen så vi skulle sova på studdsamten och
vi gjorde de jätte mysit och så sen vid 11 gick vi åt och spela och åt godis
och jag var lite rädd men sen smsa jag matte och fråga om han ville komma över och då
var han med sin tjej och jesper men dom kom över sen gick dom vid 1 tror jag. sen skulle vi skrämma
crull och han kom hem vid halv 2 sen så va vi trötta med vi kunnde inte sov!! då
gick vi till matte i doms lilla stuga vi skratta och hade kul sen skulle dom sova
då skulle vi helt plötsligt också sova däär vi la
oss på golvetmen sen gick felicia och matte gick på toan och
då la vi hos i sängen sen så låg vi jag,linn,matte och felicia i en säng lite
trångt
tjaa alla bloggare<33333
asså varför gjorde du så jag fattar inte VARFÖR!!!!
fan vad jag mår dåligt snäll pl skärp diig!!!
asså fan vad tur att jag har en bra killkompis just nu som
heter mattias och .....!Asså kolla här jag och linn e skulle sova i
vår husbil men vi köpte ingen så vi skulle sova på studdsamten och
vi gjorde de jätte mysit och så sen vid 11 gick vi åt och spela och åt godis
och jag var lite rädd men sen smsa jag matte och fråga om han ville komma över och då
var han med sin tjej och jesper men dom kom över sen gick dom vid 1 tror jag. sen skulle vi skrämma
crull och han kom hem vid halv 2 sen så va vi trötta med vi kunnde inte sov!! då
gick vi till matte i doms lilla stuga vi skratta och hade kul sen skulle dom sova
då skulle vi helt plötsligt också sova däär vi la
oss på golvetmen sen gick felicia och matte gick på toan och
då la vi hos i sängen sen så låg vi jag,linn,matte och felicia i en säng lite
trångt men de gick ändå vi vakna typ 7 av att mattias brosa och
hans 2 kompis knacka på dören och slog i fönstret
dom var typ fulla<333 men sen gick vi typ upp vid 8 sen prata vi till 10 sen gick jag och linn heem
och vi har gjort egna kakor hihi dom är skit gooda<333
men nu ska vi äta lite kakor <33333
heeej dåå<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0