Glad .. <3

Hejsan .. Jag vet inte varför men är sjukt glad.. Idag har jag fått jätte mycket saker av Min underbara mamma .
Igår var de folkrace , på en söndag . Så var jätte trött i morse . Men dagen var bra igår , Jag träffa Robin Åkerstrand min bror , ochh jag var där med Evelina och Dennis .
Idag var skolan bra , på rasterna spelar vi cp stres de är fett kul . De är svårt att förklara hur man gör men man lär sig .. Idag när jag kom hem fick jag kläder av mamma 2 linnen , En par tight , Flipplopp och En Tjocktröja typ . Sen skulle vi till Mariberg där fick jag ett par fotbolls skor och ett par skor till mig som jag kan ha i skolan och de sissta jag köpte var en ny bekini .. Så jag är jätte nöjd ..
Men nu ska ni få se hur mina skor jag köpte ser ut <3
Fett snygga ju <3
Men nu ska jag träna till ett prov
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0