INGEN FEBER MER JÄEE !!! <3

Asso nyss ringde mamma vårcentralen som säger alltid , om de inte blir bättre om några dagar får ni ringa igen , asso ingen fattar att jag har så ont i örat :(
Men min feber är bort nu helt , yeees .. nu ska bara hostan bort och att jag har ont i örat !!
Ikväll ska man bara slappa
mamma ska plocka jordkubbar idag men jag får inte följa med för min hosta :(
Imorgon ska vi gratta min kusin Alexandra Ska bli as kul , Då får man träffa lossa kusinerna , Matilda , Albin Och edvin sand hihi <3
Hos alexandra ska man väl vara med Matilda och Ida kulkul :)
Men ja nu ska jag kolla lite på bloggar :) <3
Pussoheeejjj <3
Ni som kollar på min blogg , skrev era bloggar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0