hejjjsvees

Igår vad de midsommar och nu ska jag berätta vad som hände :)
MIn syster väkte mig klockan 9 på morgonen vi gjorde oss ordninga och åkte till min kusin Alexandra och gratta henne , hos hon åt vi lite mat och efterrätt de var gött .. de var kul att träffa kusinerna igen ...
Sen åkte jag med Albin och ida hem till dom .. sen kom mamma vid 4 hem till albin och ida ..
sen såklart festa alla förutom vi barnen .. de var väl sådär .. jag och ida skulle köra 5-kamp , de var så himla kul ... alla skratta och hade de kul :D
Dom vart lite fulla !!
men de måste väl dom få vara ,, men iallafalll .. de är tråkigt .. :(
Sen sov jag kvar där men mamma och och min lossas pappa + min syster sov hemma !!
Men nu ska vi äta pizza mumms :) <3
En liten bild på mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Söt :)

2011-07-01 @ 01:01:21
URL: http://avjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0