oj då

hej!!
oj då har inte skrivit på länge har inte haft tid..! men min dator var cp så kunnde inte skriva heller men nu ska jag börja skriva varje dag
idag har man varit i skolan lite bråk som vanligt annars var de bra GOD MAT
JAG ÄLSKAR DIG ALBIN MEN HATAR DIG MER!!!!
idag fick jag också veta att albin var kär i mig men vet inte om de är sant!!! jag gillar han!!!
snart kommer mamma hem sen blir de äta mat sen ska man städa sen kan jag blogga lite till annars bloggar jag i morgon
älskar er och saknar er
kram och puss
KOMENTER!!!



Kommentarer
Postat av: storasyster

JAG SAKNAR DIG MIN STUMPA!

Imorgon ses vi!

Kul att du börjat blogga igen

2010-05-11 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0