veckan och dagen<3333

heeej jag har massa att bäretta om för i måndags åkte jag till hampetorp och skulle campa ditt till torsdag meen de blev bara till idag onsdag för skulle till pappa men jmin kompis var med och hon heter linn e sen skulle vi bada och vi krockade så jag har en bula och de har hon meed men sen på måndags kväll kom evelina ditt och hon är jätte snäll och sen sov jag och linn e i evlinas tält och vi hadde jätte kul sen idag har jag typ packat badat bråkat och cyklat och nu är jag hos pappa jag ska va hos pappa till på söndag men vi ska till sommarstugan så kommer inte kunna blogga på 4  dagar eller något sånt meen jaa nu ska jag dra ska ut och ligga i solen men heej dåå<333333

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du hade det bra hos pappa gumman <3

2010-07-12 @ 10:00:48
Postat av: L I N N

hejj, fin blogg :D

besöka min ? Släng in en fin kommentar ? :D

Hoppas vi kan fortsätta läsa varandras bloggar ! :D

2010-07-13 @ 20:05:28
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0