saknar dig syran

Är hemma själv saknar dig syran. Du sovaer bara borta varje natt snälla sov inte borta idag. Fast det kommer du syran. Snälla vad ska jag göra utan min syra???????????????????????? snälla hjällp  mig lite? så jag inte är ledsen? kan inte bara sluta gråta saknar dig varje dag. snäla kom hem till mig som du var när du var liten. KOmmer ssakna dig hela dagen. Du stak igår du sa inte enns hejdå. vi gick på markneden du gick bara med din pojkvänn???????????





vad är det med dig. om du inte bryr dig om mig kommer jag döööööööööööööööööööööööööö


Kommentarer
Postat av: Storasyster

men lilla vännen! jag är din syster och jag försvinner ingenstans. jag har pojkvän och vänner och dom vill jag också umgås med.. hihi du är så söt och snäll, jag älskar dig!

2009-02-01 @ 14:09:06
Postat av: din bästis linn

finns här om det är något <33333333333

2010-02-28 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0