Måndags kväll .. <3

Hejsan dagen var väl bra och dålig .. De dåliga är att jag är typ osams med Patrik.. De bra var att de var en KRAM dag i skolan .. De är så mysigt att krams hihi .. Nyss hhar jag klippt mig , jag kan itne ladda in bilder (( Tråkigt))
Men jag får försöka imorgon igen .. De blev 4 cm kortare hihi.. Snart ska jag kolla tv med mamma och mysa lite med henne , Imorgon efter skolan blire att vara med min bästis Malin F fett kul hihi
Men nu ska jag dra och kolla tv..
Nu kommer de några bilder på mig <3
En bild på mig när jag var sjuk .. <3
En bild Evve tog på mig när vi åkte bil <3
Denna bild är tagen på natten <3
De var 3 st bilder på mig
PussPuss <3

Kommentarer
Postat av: sofia

vilka fina bilder! saknar dig <3

2011-03-07 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0